Kelkit Belediye Başkanı'ndan şok eden savunma: "G.tü b.klu bir arabayı çok gördüler"
Kelkit Belediye Başkanı'ndan şok eden savunma: "G.tü b.klu bir arabayı çok gördüler"
Gümüşhane’nin 20 bin nüfuslu Kelkit ilçesinde, tasarruf tedbirleri genelgesine rağmen alınan 2025 model lüks makam aracı büyük tepki topladı.
Haber Giriş Tarihi: 20.06.2026 10:55
Haber Güncellenme Tarihi: 20.06.2026 11:19
Kaynak:
Haber Merkezi
https://haberdeger.com/
11 ila 15 milyon lira değerinde olduğu öne sürülen Audi A6 marka araç hakkında açıklama yapan Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, kullandığı ifadelerle tartışmaları daha da alevlendirdi.
"Kelkitliler 'Başkanım daha iyisine binmeliydi' demeliler"
Tasarruf genelgesine rağmen yapılan araç alımını savunan Başkan Yılmaz, eski makam aracının diğer belediyelerin gerisinde kaldığını öne sürerek şunları söyledi: "Kelkit Belediyesi’nin makam aracı, Gümüşhane’deki belediyeler arasında model ve marka olarak en eski araçtı. G.tü b.klu bir arabayı çok gördüler. Ben bugün Kelkit Belediye Başkanı olarak bir makamı temsil ediyorum. Toplantılara gittiğimizde 14 belediye içerisinde en düşük modelli ve en düşük markalı araç, Kelkit Belediyesi’nin aracıydı. Hâlbuki Kelkitliler ‘Benim belediye başkanım daha iyisine binmeliydi’ demeliler."
"Şahsi aracım değil, Kelkit'in aracı"
Eleştirilere karşı aracın ekonomik olduğunu savunan Yılmaz, alım sürecinin tamamen yasal olduğunu iddia etti: "Araç alım süreci tamamen yasal prosedürlere uygun şekilde gerçekleştirildi. Bu araç Ünal Yılmaz’ın şahsi aracı değil, belediye adına alınmış bir araçtır. Kelkit Belediyesi’nin daha güçlü ve daha kaliteli bir araca sahip olması gerektiği düşünülmeliydi." İlçede yaklaşık 50 aracın bulunduğunu belirten Yılmaz, yeni aracın yakıt tasarrufu sağladığını savunsa da, 17 Mayıs 2024 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan ve kamuda tasarrufu zorunlu kılan kısıtlamalar karşısında bu alım kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kelkit Belediye Başkanı'ndan şok eden savunma: "G.tü b.klu bir arabayı çok gördüler"
Gümüşhane’nin 20 bin nüfuslu Kelkit ilçesinde, tasarruf tedbirleri genelgesine rağmen alınan 2025 model lüks makam aracı büyük tepki topladı.
11 ila 15 milyon lira değerinde olduğu öne sürülen Audi A6 marka araç hakkında açıklama yapan Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, kullandığı ifadelerle tartışmaları daha da alevlendirdi.
"Kelkitliler 'Başkanım daha iyisine binmeliydi' demeliler"
Tasarruf genelgesine rağmen yapılan araç alımını savunan Başkan Yılmaz, eski makam aracının diğer belediyelerin gerisinde kaldığını öne sürerek şunları söyledi: "Kelkit Belediyesi’nin makam aracı, Gümüşhane’deki belediyeler arasında model ve marka olarak en eski araçtı. G.tü b.klu bir arabayı çok gördüler. Ben bugün Kelkit Belediye Başkanı olarak bir makamı temsil ediyorum. Toplantılara gittiğimizde 14 belediye içerisinde en düşük modelli ve en düşük markalı araç, Kelkit Belediyesi’nin aracıydı. Hâlbuki Kelkitliler ‘Benim belediye başkanım daha iyisine binmeliydi’ demeliler."
"Şahsi aracım değil, Kelkit'in aracı"
Eleştirilere karşı aracın ekonomik olduğunu savunan Yılmaz, alım sürecinin tamamen yasal olduğunu iddia etti: "Araç alım süreci tamamen yasal prosedürlere uygun şekilde gerçekleştirildi. Bu araç Ünal Yılmaz’ın şahsi aracı değil, belediye adına alınmış bir araçtır. Kelkit Belediyesi’nin daha güçlü ve daha kaliteli bir araca sahip olması gerektiği düşünülmeliydi." İlçede yaklaşık 50 aracın bulunduğunu belirten Yılmaz, yeni aracın yakıt tasarrufu sağladığını savunsa da, 17 Mayıs 2024 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan ve kamuda tasarrufu zorunlu kılan kısıtlamalar karşısında bu alım kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.
haberdeger.com
Gündem • Bağımsız • Yerli • Antiemperyalist
En Çok Okunan Haberler