Erdoğan’dan Meclis’te tarihi buluşma: 4 parti lideriyle aynı masada
Erdoğan’dan Meclis’te tarihi buluşma: 4 parti lideriyle aynı masada
Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM açılışında Bahçeli, Dervişoğlu ve DEM Parti heyetiyle bir araya geldi. Görüşme yarım saat sürdü, Erdoğan “Çok samimi geçti” dedi.
Haber Giriş Tarihi: 01.10.2025 16:45
Haber Güncellenme Tarihi: 01.10.2025 16:47
Kaynak:
Haber Merkezi
https://haberdeger.com/
Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin yeni yasama yılı açılışında dikkat çeken bir görüşme gerçekleşti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Meclis Başkanı Numan Kurtulmuş’un Başkanlık Divanı’ndaki odasında MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu ve DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan ile bir araya geldi. Görüşmeye DEM Parti’den Pervin Buldan ve Gülistan Kılıç Koçyiğit de katıldı.
DEM Parti heyeti salona girdi
Başkanlık Divanı’nda Erdoğan, Kurtulmuş ve Bahçeli’nin bulunduğu sırada DEM Parti heyeti de görüşmeye dahil oldu. Eş Genel Başkan Tuncer Bakırhan’a, TBMM Başkanvekili Pervin Buldan ve Grup Başkanvekili Gülistan Kılıç Koçyiğit eşlik etti.
Dervişoğlu da masaya oturdu
Kısa süre sonra İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu’nun da salona girmesiyle buluşma, farklı siyasi çizgilerden dört liderin aynı masada yer aldığı bir tabloya dönüştü.
Yaklaşık yarım saat sürdü
Görüşme yaklaşık 30 dakika devam etti. Çıkışta Erdoğan, Bakırhan ve Dervişoğlu’nu kapıya kadar uğurlarken, Bahçeli ile birlikte Divan’dan ayrıldı.
Erdoğan: Çok samimi geçti
Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmeye dair şu değerlendirmeyi yaptı:
“Çok samimi bir şekilde liderlerle görüşmemizi yaptık. Görüşme çok samimi geçti.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Erdoğan’dan Meclis’te tarihi buluşma: 4 parti lideriyle aynı masada
Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM açılışında Bahçeli, Dervişoğlu ve DEM Parti heyetiyle bir araya geldi. Görüşme yarım saat sürdü, Erdoğan “Çok samimi geçti” dedi.
Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin yeni yasama yılı açılışında dikkat çeken bir görüşme gerçekleşti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Meclis Başkanı Numan Kurtulmuş’un Başkanlık Divanı’ndaki odasında MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu ve DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan ile bir araya geldi. Görüşmeye DEM Parti’den Pervin Buldan ve Gülistan Kılıç Koçyiğit de katıldı.
DEM Parti heyeti salona girdi
Başkanlık Divanı’nda Erdoğan, Kurtulmuş ve Bahçeli’nin bulunduğu sırada DEM Parti heyeti de görüşmeye dahil oldu. Eş Genel Başkan Tuncer Bakırhan’a, TBMM Başkanvekili Pervin Buldan ve Grup Başkanvekili Gülistan Kılıç Koçyiğit eşlik etti.
Dervişoğlu da masaya oturdu
Kısa süre sonra İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu’nun da salona girmesiyle buluşma, farklı siyasi çizgilerden dört liderin aynı masada yer aldığı bir tabloya dönüştü.
Yaklaşık yarım saat sürdü
Görüşme yaklaşık 30 dakika devam etti. Çıkışta Erdoğan, Bakırhan ve Dervişoğlu’nu kapıya kadar uğurlarken, Bahçeli ile birlikte Divan’dan ayrıldı.
Erdoğan: Çok samimi geçti
Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmeye dair şu değerlendirmeyi yaptı:
“Çok samimi bir şekilde liderlerle görüşmemizi yaptık. Görüşme çok samimi geçti.”
En Çok Okunan Haberler