25 yıl sonra ortaya çıkan vahşet! Ablasından tüyler ürperten itiraf
25 yıl sonra ortaya çıkan vahşet! Ablasından tüyler ürperten itiraf
Aydın’ın Nazilli ilçesinde, 25 yıl önce yaşanan bir bebek ölümüyle ilgili şok edici gerçek gün yüzüne çıktı. Polis ekipleri, yıllar sonra gelen ihbar üzerine 2 aylık G.İ.’nin ölümünde ablası D.İ.’nin (38) parmağı olduğunu ortaya çıkardı.
Haber Giriş Tarihi: 23.09.2025 14:38
Haber Güncellenme Tarihi: 23.09.2025 14:42
Kaynak:
Haber Merkezi
https://haberdeger.com/
13 yaşında işlediği cinayeti itiraf etti
Nazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, 2000 yılında Balıkesir’de mevsimlik işçi olarak çalışan bir ailenin 2 aylık bebeklerinin ölümüyle ilgili gelen ihbarı değerlendirdi.
Yapılan araştırmada o dönem 13 yaşında olan abla D.İ.’nin, yıllar sonra yakın çevresine cinayeti itiraf ettiği belirlendi. Bunun üzerine harekete geçen ekipler, şüpheli kadını gözaltına aldı.
“Annem bana kızıyordu, sinirimi kardeşimden çıkardım”
Emniyette sorguya alınan D.İ., annesinin sürekli kendisini azarladığını ve kardeşine bakma sorumluluğunu verdiğini anlattı. Ağlayan bebeğe sinirlenen genç kız, annesine duyduğu öfkeyi kardeşine yönelttiğini ve onu yastıkla boğarak öldürdüğünü itiraf etti.
Şüpheli ifadesinde, “O an anneme çok kızgındım. Kardeşim sürekli ağlıyordu. Sinirime hakim olamadım. Yastığı yüzüne bastırarak susturdum” dedi.
Adliyeye sevk edildi
D.İ., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Cinayetin ortaya çıkmasının ardından aile çevresinde büyük şok yaşandığı öğrenildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
25 yıl sonra ortaya çıkan vahşet! Ablasından tüyler ürperten itiraf
Aydın’ın Nazilli ilçesinde, 25 yıl önce yaşanan bir bebek ölümüyle ilgili şok edici gerçek gün yüzüne çıktı. Polis ekipleri, yıllar sonra gelen ihbar üzerine 2 aylık G.İ.’nin ölümünde ablası D.İ.’nin (38) parmağı olduğunu ortaya çıkardı.
13 yaşında işlediği cinayeti itiraf etti
Nazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, 2000 yılında Balıkesir’de mevsimlik işçi olarak çalışan bir ailenin 2 aylık bebeklerinin ölümüyle ilgili gelen ihbarı değerlendirdi.
Yapılan araştırmada o dönem 13 yaşında olan abla D.İ.’nin, yıllar sonra yakın çevresine cinayeti itiraf ettiği belirlendi. Bunun üzerine harekete geçen ekipler, şüpheli kadını gözaltına aldı.
“Annem bana kızıyordu, sinirimi kardeşimden çıkardım”
Emniyette sorguya alınan D.İ., annesinin sürekli kendisini azarladığını ve kardeşine bakma sorumluluğunu verdiğini anlattı. Ağlayan bebeğe sinirlenen genç kız, annesine duyduğu öfkeyi kardeşine yönelttiğini ve onu yastıkla boğarak öldürdüğünü itiraf etti.
Şüpheli ifadesinde, “O an anneme çok kızgındım. Kardeşim sürekli ağlıyordu. Sinirime hakim olamadım. Yastığı yüzüne bastırarak susturdum” dedi.
Adliyeye sevk edildi
D.İ., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Cinayetin ortaya çıkmasının ardından aile çevresinde büyük şok yaşandığı öğrenildi.
En Çok Okunan Haberler