Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi EGO'dan kritik ulaşım uyarısı
Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi EGO'dan kritik ulaşım uyarısı
Başkent Ankara'nın ev sahipliği yapacağı 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi öncesinde, şehir içi ulaşımda yaşanabilecek aksaklıklara karşı EGO Genel Müdürlüğünden önemli bir açıklama geldi.
Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 17:07
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 17:22
Kaynak:
Haber Merkezi
https://haberdeger.com/
7-8 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek zirve kapsamında alınacak geniş çaplı güvenlik önlemleri, başkent trafiğini doğrudan etkileyecek.
3 günlük trafik kısıtlaması
Ankara Valiliği tarafından alınan kararlar doğrultusunda, zirve tedbirlerinin 6 Temmuz Pazartesi günü saat 07.00'de başlayıp 8 Temmuz Çarşamba günü saat 23.59'a kadar süreceği hatırlatıldı. Yapılan açıklamada, bu süreç içerisinde bazı güzergahların trafiğe tamamen kapatılacağı, güzergahlarda konvoy geçişleri esnasında veya ihtiyaç duyulan hallerde ise geçici trafik kısıtlamalarının uygulanacağı belirtildi.
"Sefer iptalleri yaşanabilecektir"
EGO Genel Müdürlüğü, otobüs seferlerinin genel durumuna ilişkin yaptığı uyarıda, olağanüstü durumlara karşı güzergahlarda yaşanabilecek sorunlara dikkat çekti. Kurumdan yapılan açıklamada süreç şu sözlerle ifade edildi: "EGO otobüsleri normal işletim düzeni içerisinde seferlerine devam edecek olmakla birlikte, trafik tedbirlerine bağlı olarak bazı hatlarımızda güzergah değişiklikleri, gecikmeler, aksamalar ve sefer iptalleri yaşanabilecektir."
"Metro ve ANKARAY'ı tercih edin"
Başkentlilerin ulaşımda mağdur olmaması adına raylı sistemlerin önemine dikkat çeken EGO, Ankaralılara alternatif ulaşım planlaması yapmaları için çağrıda bulundu. Kurum, uyarısını şu ifadelerle detaylandırdı:
"Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamamaları için yolculuklarını önceden planlamaları, mümkün olduğunca metro ve ANKARAY'ı tercih etmeleri, özel araç kullanacak vatandaşlarımızın 'Park Et Devam Et' uygulamasından yararlanmaları ve yalnızca EGO Genel Müdürlüğünün kurumsal sosyal medya hesapları ile resmi internet sitesi üzerinden yapılan açıklamaları dikkate almaları önem arz etmektedir."
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi EGO'dan kritik ulaşım uyarısı
Başkent Ankara'nın ev sahipliği yapacağı 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi öncesinde, şehir içi ulaşımda yaşanabilecek aksaklıklara karşı EGO Genel Müdürlüğünden önemli bir açıklama geldi.
7-8 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek zirve kapsamında alınacak geniş çaplı güvenlik önlemleri, başkent trafiğini doğrudan etkileyecek.
3 günlük trafik kısıtlaması
Ankara Valiliği tarafından alınan kararlar doğrultusunda, zirve tedbirlerinin 6 Temmuz Pazartesi günü saat 07.00'de başlayıp 8 Temmuz Çarşamba günü saat 23.59'a kadar süreceği hatırlatıldı. Yapılan açıklamada, bu süreç içerisinde bazı güzergahların trafiğe tamamen kapatılacağı, güzergahlarda konvoy geçişleri esnasında veya ihtiyaç duyulan hallerde ise geçici trafik kısıtlamalarının uygulanacağı belirtildi.
"Sefer iptalleri yaşanabilecektir"
EGO Genel Müdürlüğü, otobüs seferlerinin genel durumuna ilişkin yaptığı uyarıda, olağanüstü durumlara karşı güzergahlarda yaşanabilecek sorunlara dikkat çekti. Kurumdan yapılan açıklamada süreç şu sözlerle ifade edildi: "EGO otobüsleri normal işletim düzeni içerisinde seferlerine devam edecek olmakla birlikte, trafik tedbirlerine bağlı olarak bazı hatlarımızda güzergah değişiklikleri, gecikmeler, aksamalar ve sefer iptalleri yaşanabilecektir."
"Metro ve ANKARAY'ı tercih edin"
Başkentlilerin ulaşımda mağdur olmaması adına raylı sistemlerin önemine dikkat çeken EGO, Ankaralılara alternatif ulaşım planlaması yapmaları için çağrıda bulundu. Kurum, uyarısını şu ifadelerle detaylandırdı:
"Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamamaları için yolculuklarını önceden planlamaları, mümkün olduğunca metro ve ANKARAY'ı tercih etmeleri, özel araç kullanacak vatandaşlarımızın 'Park Et Devam Et' uygulamasından yararlanmaları ve yalnızca EGO Genel Müdürlüğünün kurumsal sosyal medya hesapları ile resmi internet sitesi üzerinden yapılan açıklamaları dikkate almaları önem arz etmektedir."
haberdeger.com
Bağımsız • Yerli • Antiemperyalist
En Çok Okunan Haberler