Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakattan memnuniyet duyduğunu belirterek, Türkiye'nin sürece destek vermeye devam edeceğini söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 20:02
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 20:08
Kaynak:
Haber Merkezi
https://haberdeger.com/
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, diplomasi trafiğini sürdürdü. Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde Türkiye-İran ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
Görüşmede Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade ederek, Türkiye'nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, müzakere sürecini sabote Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, diplomasi trafiğini sürdürdü. Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde Türkiye-İran ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
Görüşmede Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade ederek, Türkiye'nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pezeşkiyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakattan memnuniyet duyduğunu belirterek, Türkiye'nin sürece destek vermeye devam edeceğini söyledi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, diplomasi trafiğini sürdürdü. Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde Türkiye-İran ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
Görüşmede Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade ederek, Türkiye'nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, müzakere sürecini sabote Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, diplomasi trafiğini sürdürdü. Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde Türkiye-İran ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
Görüşmede Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade ederek, Türkiye'nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu belirtti.
haberdeger.com
Bağımsız • Yerli • Antiemperyalist
En Çok Okunan Haberler